2012. gada 7. marts

Tauriņš un avīze


ar dēlu lasījām Māras Cielēnas pasaku Tauriņš un avīze.

....
- Es tā skatos - tev lāgā nesanāk? - Tauriņš apvaicājās. - man liekas spārnus vajag kustināt daudz biežāk, nekā tu to dari.
- Es biežāk nevaru, - Avīze atteica. - Es mēģinu, bet nespēju. Tie taču tik smagi.
- Smagi? - Tauriņš brīnījās.
- Jā, - Avīze apstiprināja pašas teikto. - Es taču nelidoju tukšā. Es nesu sev līdzi pasaules ziņas, un dažas no tām ir ļoti smagas. ziņas par kariem, par ugunsgrēkiem...
....
Tikai tad, kad pasaules ziņas būs tikpat vieglas un gaišas kā saules ziņas, uz zemeslodes varēs parādīties Lidojošās avīzes.

izlasīju un domāju, ka varbūt var arī otrādi- avīzes sāk lidot, un tad arī ziņas kļūst vieglākas.
mēģināju palīdzēt tām avīzēm lidot.
Kultūras Diena jau aizlidoja :)




pa spēkam arī četrgadniekam




darba gaita vienkāršāka par vienkāršu:
  • Google attēlu meklētājā ieraksta butterfly shapes un izvēlas tīkamākās taureņu formas
  • izgriež trīs vienādas formas no kādas Lidojošas avīzes/ žurnāla
  • ar skavotāju sastiprina visas trīs kārtas kopā
  • apsien ar aukliņu, mezglu veidojot kā galviņu un auklas galus atstājot kā radziņus


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru